خانومِ راننده هستم ^ _ ^

خرید بک لینک
+این روزا خیلی وقت آزاد دارم.که بیشترش رو صرف کتاب خوندن میکنم. از دیروز رمان "میوه خارجی" رو شروع کردم. گاهی انقدر غرق میشم توی این کتاب که کمی طول میکشه بعد از بستنش بیام توی زمان حال و زندگی خودم.در مورد رمان "نحسی ستاره های بخت ما" هم که نوشته بودم نمیدونم چیش من رو به خودش انقدر جذب کرده باید ب خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 202 تاريخ: پنجشنبه 26 اسفند 1395 ساعت: 18:43

از صبح امروز توی تختم بودم تا الان. سه تا فیلم دیدم و یکم کتاب خوندم. خوشبختانه دیروزاتاقم رو واسه عید مرتب کردم و خیلی کاری نمونده. تا بعد عید هم قرار نیست دیگه برم دانشگاه.

کتابای جدیدی که سفارش دادم فکر کنم فردا برسن، چندیین روزه که خیلی منتظرشونم.

همین :)

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 17:41

سال نود و پنج رو به اتمامه، اصلا هم اینجور نیست که بگم انگار همین دیروز بود :) خب دقیقا به اندازه ی یه سال بود دیگه،زود نگذشت دیر هم نگذشت.حداقل به نظر من.سال خوبی هم واسم بود،خیلی خوب :)کارای امسالمو اگه بخوام بگم اینه که توی بهار خیلییی دلم میخواست گواهینامه رانندگی بگیرم، تولد امسالم رو به درخوا خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 17:41

دیشب نسخه الکترونیکی کتاب "من تروریست نیستم" از ماز جبرانی رو خریدم.و تا الان درحال خوندنش بودم.کتاب نسبتا خوبی بود ولی یکم جسته گریخته بود، به علاوه اینکه من معمولا کتابهای الکترونیکی رو دوست دارم تند تند بخونم و تمومش کنم و بذارمش کنار و مرتب نگاه میکنم ببینم چقدر ازش مونده، واسه همین لذت لازم رو خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 17:41

با شدت و جدیت در حال خوندن رمان "نحسی ستاره های بخت ما" هستم. اونقدری من رو درگیر خودش کرده که از ظهر تا الان نزدیک 140 صفحه ش رو خوندم.به جز کتاب های الکترونیکی که سعی میکنم خیلیییی زود تمومشون کنم [چون دوست دارم هرچه زودتر از کتاب خوندن بدون لذت بردن خلاص بشم!] فکر نمیکنم حداقل تازگیا کتابی بوده خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 199 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 17:41

+نمیدونم چرا یه جور حسی دارم که انگار الان تابستونه. با اینکه خیلی هم از دانشگاه رفتن بدم نمیاد [حداقل در این لحظه] ولی باز هم دلم نمیخواد برم و درس بخونم و از این جور کارای مربوط به دانشگاه. بیشتر دلم میخواد فرصتی خیلی زیاد واسه کتاب خوندن داشته باشم. فعلا هم میخوام رمان های خارجی که اسمشون رو در خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 17:41

آغاز هفت روز رژیم ذهنی...

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 3:43

امروز در حال رفتن به دانشگاه بودیم که یه دفعه منصرف شدیم . رفتیم واسه خرید عید :]تنها نتیجه اش که البته خوبم بود این بود که فهمیدم در خیابون های مورد نظرم چیزای مورد پسندم وجود ندارن . فقط یه دستبند صورتی و لاک و رژ گرفتم. که دستبندمو خیییلی دوست دارم.خلاصه که شاید فردا برم جای دیگه واسه خرید :)پیداس چقد ذوق خرید عیدو دارما :)از بچگی همینجورم و فک کنم همیشه هم همینجور باشم :))))+این اولین باریه که با کامپیوتر اینجا مینویسم. وبلاگ نویسی با کامپیوتر واقعا بیشتر حال میده. خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 3:43

تنها در پاریس... اسم کتابی که بعد تز مدتها کتاب نخریدن [کتاب غیر الکترونیکی] خریدمش و نزدیک چهل صفحه اش رو تا الان خوندم.

درمورد کتابهای جوجو مویز خیلی تعریف شنیده بودم و واقعا هم ازش خوشم اومد. تقریبا میتونستم اکثر صحنه هایی که نوشته شده بود رو تصور کنم.

در ضمن بوکمارک های رنگی رنگی که وسط صفحه های کتابم جا میگیرن عااالی ان :]


پ.ن: امروز خرید عیدم رو تقریبا تکمیل کردم. فقط چند تا چیز جزیی مونده.

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 3:43

روی تختم دراز کشیدم و هر از گاهی جای کتاب رو با موبایل عوض میکنم و برعکس.

فقط جای یه نوشیدنی چیزی مثل موهیتو حسابی خالیه...!

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 3:43

صفحه بندی