ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 202 تاريخ: پنجشنبه 26 اسفند 1395 ساعت: 18:43
از صبح امروز توی تختم بودم تا الان. سه تا فیلم دیدم و یکم کتاب خوندم. خوشبختانه دیروزاتاقم رو واسه عید مرتب کردم و خیلی کاری نمونده. تا بعد عید هم قرار نیست دیگه برم دانشگاه.
کتابای جدیدی که سفارش دادم فکر کنم فردا برسن، چندیین روزه که خیلی منتظرشونم.
همین :)
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 17:41
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 17:41
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 17:41
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 199 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 17:41
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 17:41
آغاز هفت روز رژیم ذهنی...
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 3:43
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 3:43
تنها در پاریس... اسم کتابی که بعد تز مدتها کتاب نخریدن [کتاب غیر الکترونیکی] خریدمش و نزدیک چهل صفحه اش رو تا الان خوندم.
درمورد کتابهای جوجو مویز خیلی تعریف شنیده بودم و واقعا هم ازش خوشم اومد. تقریبا میتونستم اکثر صحنه هایی که نوشته شده بود رو تصور کنم.
در ضمن بوکمارک های رنگی رنگی که وسط صفحه های کتابم جا میگیرن عااالی ان :]
پ.ن: امروز خرید عیدم رو تقریبا تکمیل کردم. فقط چند تا چیز جزیی مونده.
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 3:43
روی تختم دراز کشیدم و هر از گاهی جای کتاب رو با موبایل عوض میکنم و برعکس.
فقط جای یه نوشیدنی چیزی مثل موهیتو حسابی خالیه...!
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 3:43